Dag 10 Naar Nanaimo

26 mei 2023 - Nanaimo, Canada

Allereerst: Het is gelukt om de foto’s en video van de grizzly’s online te zetten. Je kunt ze vinden onder het tabje Foto’s en het tabje Video’s. Enjoy! Het was moeilijk kiezen uit de talloze foto’s die we maakten.

Vandaag gaan we een flink stuk rijden, zo’n 350 km naar het zuiden. Morgen gaan we namelijk per ferry de oversteek maken naar het vasteland. Met een koffie- en lunchstop tussendoor komen we in de middag aan op onze campground in Nanaimo. Brannen lake campground ligt aan het gelijknamige meertje en midden in de bossen. Eekhoorntjes schieten hier en daar voorbij, zo leuk!

We maken een wandeling naar het meer en zien daar weer de nodige American Robins (een soort groot uitgevallen roodborstjes). En omdat deze camping beschikt over wasmachines, draaien we meteen een wasje. Het kan maar weer schoon zijn😉

Het is mooi weer vandaag en ruim 20 graden, dus goed BBQ-weer! Na het barbecueën gaat de fire pit uiteraard weer aan, gezellig☺️

1. Nicolet:
    26 mei 2023
    Wat een schattige beertjes! Gaaf hoor. Geniet er van.
  2. Tony:
    26 mei 2023
    Leuk. Nicolet wees me op het tabblad foto's dat ik gemist had. Ik had nog wat in te halen. Vooral die gifkikker in Canada vond ik bijzonder :-)
  3. Erik:
    28 mei 2023
    Oh, is er een tabblad foto's? 😁 heb ik ook nog wat in te halen 😉 Veel plezier nog!