Dag 24 Afscheid van de camper

9 juni 2023 - Richmond, Canada

Voor de aan het begin van de reis aangeschafte houtskool-BBQ vindt Ralph een goede bestemming. Achter ons op de campground staat een jonge Canadese die zojuist een RV heeft aangeschaft. Op de vraag of ze nog een BBQ kan gebruiken is het antwoord graag! Mooi! Ook het overgebleven hout voor het maken van kampvuren laten we bij haar achter. Weer iemand blij gemaakt.

Na het ontbijt pakken we de allerlaatste spulletjes in en gaan we op weg naar Fraserway. Onderweg tanken we de camper volgens afspraak nog even helemaal af.

Bij aankomst op het terrein van de verhuurder worden we snel geholpen. Er vindt een inspectie plaats en we geven meteen de door ons geconstateerde gebreken aan. Zoals het niet aan kunnen sluiten op 15 Amp. Ook gaat de heater niet altijd direct aan. Kunnen ze dat meteen checken voor de volgende huurder ermee op pad gaat😉 Daarna worden we ingedeeld in een shuttlebus naar het hotel. Die gaat al na 10 minuten dus we zijn al vroeg in ons hotel.

Onze kamer is toch al beschikbaar, super! We reserveren meteen een plekje in de shuttlebus voor morgen naar het vliegveld. Na het dumpen van onze koffers op de kamer gaan we koffie drinken bij Tim Hortons aan de overkant van de straat. Daarna lopen we op ons gemak door naar de metro. Die brengt ons in 5 min. naar de Designer Outlet bij Vancouver Airport.

We slagen voor wat kleding en Kim ook voor schoenen, en we lunchen er meteen. Vanmiddag ff passen en meten in de koffers😊 Aan het eind van de middag keren we met de metro weer terug naar ons hotel. Het is inmiddels weer behoorlijk warm geworden. Kortom: voetjes omhoog, airco aan en relaxtime.

Vanavond eten we in het restaurant van het hotel, lekker makkelijk. Morgenochtend gaan we in de buurt van ons hotel nog wat winkels bekijken en na de lunch richting het vliegveld. Daar vertrekken we in de loop van de middag met de KLM richting Nederland 😊

1. Bianca:
    9 juni 2023
    Goede reis terug. Zo te lezen hebben jullie een super vakantie gehad!
  2. Kirsten:
    9 juni 2023