Dag 25 Laatste dagje Canada

10 juni 2023 - Richmond, Canada

We slapen lekker uit en gaan op ons gemak richting een Denny’s even verderop in de straat voor ons ontbijt. Ons hotel heeft namelijk alleen ‘ontbijtboxen’ die je kunt afhalen en op je kamer kunt opeten. Voor sommigen misschien prima, maar wij hebben onze zinnen gezet op pancakes op deze laatste dag 😊

Denny’s heeft heel veel keus, je kunt zelf je ontbijt samenstellen. Terwijl we de nodige hamburgers(!) alweer voorbij zien gaan richting andere tafels, kiezen wij voor pancakes, wat toast, ei en vers fruit. Je moet nl. vier dingen kiezen. Ook hier zijn de pancakes weer van enorme proporties maar wel erg lekker! Voldaan keren we terug op onze hotelkamer. Nog even de laatste spulletjes inpakken en dan uitchecken. We kunnen onze koffers in de bagageopslag kwijt totdat we vanmiddag richting het vliegveld gaan, chill.

In de tussentijd gaan we in de omgeving van het hotel nog even wat winkels bekijken, koffietje doen en wandelen. Het weer is omgeslagen en van broeiend heet de laatste dagen naar rond de 15 graden vandaag, en bewolkt. Dus weer een jasje aan. Dat wordt weer omschakelen in NL als we het nieuws goed begrepen hebben😉

Na een lichte lunch bij Tim Hortons keren we terug naar ons hotel. Daar wachten we nog even in de lounge tot het tijd is om naar het vliegveld te gaan.

Daar aangekomen is de check-in al open dus kunnen we onze koffers meteen kwijt. De rij bij de security is helaas aardig lang, maar we hebben ruim de tijd gelukkig. Daarna doen we nog wat inkopen, waaronder een lokale gin.

Nog een uurtje, dan gaan we boarden en komen we jullie kant weer op😊 We kijken terug op een superreis en hopen dat jullie het blog leuk vonden om te lezen!

1. Nicolet:
    10 juni 2023
    Wat een mooie vakantie. Wij vonden het erg leuk om met jullie ‘mee te reizen’. Goede terugvlucht.
  2. Bianca:
    10 juni 2023
    Ja was zeker leuk om te lezen!