Dag 15 – Van Zion naar Las Vegas

16 september 2019 - Las Vegas, Verenigde Staten

Onze reis nadert langzaam zijn einde. Vandaag rijden we terug naar Las Vegas waar we één nacht op een campground zullen doorbrengen om onze koffers te kunnen pakken en de camper schoon te maken.

We beginnen de dag relaxed en slapen lekker uit. Na de koffie gaan we op pad richting Hurricane. Daar bevindt zich een Walmart Supercenter waar we nog wat laatste inkopen willen doen. We slagen goed en na de lunch gaat de reis verder. Langs diverse landschappen en velden vol Joshua Trees naderen we Las Vegas.

20190915_11153520190915_11162920190915_13591220190915_134326

Van verre kun je de hoge gebouwen al zien. Wat een drukte weer na al die dagen de rust van de parken.

Bij aankomst op de campground blijkt deze van een reusachtig formaat. Ralph telt op de plattegrond al snel zo’n 800 plaatsen. Wow! Voordeel is wel dat deze campground een lekker zwembad heeft tussen de palmbomen. Na het inchecken gaan we daar dan ook snel naartoe.

20190915_155449

Maar ja, er moet ook ingepakt worden. Dat gaat best goed, alles past nog ;-). Vervolgens maken we de camper zo goed mogelijk schoon en maken we ons laatste zelfgekookte maaltje klaar. Als ik dit schrijf zitten we buiten voor de camper bij het geluid van cicaden. Wat maken die beesten een lawaai. Morgenochtend moeten we de camper voor 10.30 uur inleveren. Daarvoor moeten we nog even de propaantank laten vullen en benzine tanken, want alles moet weer vol worden ingeleverd. Om 11.00 uur vertrekt dan onze transfer naar ons hotel voor de laatste nacht in Sin City; MGM Grand. Dit ligt tegenover hotel New York New York, waar we aan het begin van deze reis overnacht hebben. Maar daarover morgen meer!