Terug naar Nederland

15 maart 2020 - Schiedam, Nederland

Onze vluchten van vandaag gaan nog steeds volgens schema, dus na een goed ontbijt gaan we richting het vliegveld. Daar zien we weer de nodige westerlingen die huiswaarts keren. Ook hier weer veel mondkapjes én handschoentjes. We zijn snel door alle controles heen en boarden. Aan boord zien we vandaag vreemde taferelen; sommige mensen staan met desinfecterende doekjes hun complete stoel schoon te maken! Wij hebben de afgelopen week uiteraard extra op onze hygiëne gelet en desinfectiegel kwam daarbij goed van pas. Maar sommige mensen slaan hierin volledig door😉

We zijn benieuwd wat we in Nederland aantreffen, want we hebben begrepen dat bij jullie een run op de supermarkten is ontstaan.
We komen keurig op tijd aan op Dubai Airport. Even tijd voor een cappuccino voor we doorvliegen naar NL.

Ook de laatste vlucht gaat prima. Bij aankomst op Schiphol gaan we gedoseerd naar de bagageband. Verder zijn alle winkels en restaurants op Schiphol dicht. We beseffen meteen dat in 10 dagen tijd veel is veranderd. Maar goed, we zijn in ieder geval weer in Nederland, morgen eerst maar eens aan de boodschap🍞🍎🍊

En daarmee zijn we aan het einde gekomen van onze reis!

1. Hans en Conny:
    15 maart 2020
    Welkom thuis.
    Het lijkt ons dat het een hele mooie reis en ervaring was. Fijn dat we mee mochten kijken en genieten van de mooie foto's.
    Liefs van ons Conny en Hans