Dubai blijft je verbazen

8 maart 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

We slapen heerlijk en worden alleen om half 6 even kort wakker van de oproep voor het ochtendgebed; er staat een moskee naast ons hotel. Na het ontbijt, waar we de gebakken bloemkool en curry's even links laten liggen en veilig kiezen voor pancakes en broodjes, gaan we weer op pad!

Eerst een flink stuk naar het zuiden met de metro. Daar nemen we vanaf de Mall of the Emirates een taxi naar de kust, ff uitwaaien en de Perzische Golf bekijken. Het is ook daar erg warm en nadat we een flink stuk gewandeld hebben en het duurste hotel hier, de Burj Al Arab, gezien hebben, pakken we een taxi terug naar de Mall. We kijken ook hier onze ogen uit, er is hier een skihal compleet met stoeltjesliften en bobsleebaantje. Te bizar...

We zijn na twee dagen best moe van al dat lopen, dus best lekker om straks weer ff in het vliegtuig te mogen zitten. We nemen een taxi naar de luchthaven en daar wachten we nu op het boarden. We vliegen met Emirates om 22.00 uur naar New Delhi. Daar pakken we het vliegtuig naar Chennai. Morgenochtend om 9 uur bevinden we ons in weer een hele andere cultuur, spannend!

1. Lia:
    8 maart 2020
    Jullie hebben weer een mooie dag gehad, wel bizar een skihal in dat gebied! Een goede vlucht naar New Delhi en daarna naar Chennai gewenst! Fijne dag morgen en groetjes van ons! 🙋‍♀️